Wednesday, March 21, 2007

TRIBUTETORENJERS

2103070644pm
and its wednesday

Nuttin' to rite down today, while waiting for the cab, just rtie sumting bout renjers, first of al, wil start my soulmate known a.k.a taki @ Mrtakky

::Mr Takky::



Mcamane nak start nie, erm..well mrtakky ataupun name penuh ahmad takiyuddin bin ariffin, anak pak pin dilahirkan pada 110782, so known as the founder of our renjers, mula2 aku kenal ngan mamat nie mase same further study degree IS221 kat puncak perdana shah alam, cara aku kenal ngan die agak lain, macam nak kenal awek je, kenal ikut myspace, die approach aku..hahha...offer aku maggi tgh2 malam, pastu turun deal kat bawah..hahaha...aku kat dalam bilik mengintai dari tirai kamar, macamane la makhluk nie, gemuk ke, keding ke, rambut afro ke, botak licin ke....hahah...later after that, di ajak aku kluar time tue, mase tue premier cerite kung fu hustle, tgk dgn kawan die, pompuan due orang..aku pun ape lagi..follow lah, dari situ kiteorang mula rapat, mase tue aku kenal lily and shima, kiteroang kawan berempat walaupun diorang tua bangka dari aku setahun, senior lah mase tue, so start dari situ, every weekend kiteorang mesti kluar malam, balik pagi, aktiviti??...macam2 buat, tapi aktiviti snap pic dimana2 merupakan akitivi wajib, kalau tak kuar tanpa camera, tue gile name die, so apart from that...mcm2 lagi aku buat ngan taki nie..dari keje part time same as a promoter kat konsert jay chow..hahha..dpt jugak la duit...lagisatu pasal dei nie..die ni kretip, mase dok kolej..bilik die kemas..bilik jelah...haha...die pandai la design2 nie..sikit jer..hahahh...so lepas die tamat blaja..aku lost kontek..yelah..pegawai..keje bank katakan....lupa diri gile babi..konteks pun tak..so aktiviti kurang dah mase tue...aku pun sibuk balaja..mase tue terase jugak la..sebab yelah..dulu every weekend kuar overnite same2...time tue aku paham..masing2 dah berkarier...so lepas je aku blaja..aku jumpe balik die..sebab aku selalu dok main kat bndr baru sentul..lepas tue..i have a big problem...so aku mintak pertolongan dari die..stay at his house almost 3 month...die bagi..walaupun riak2 muka tue dah nampak..tp aku paham..aku dah menganggu privasi die..tp dat time aku amat berterima kasih dgn die sgt2..aku tahu die seorang kawan yang boleh tumpang susah senang..so sampai skrg aku pun menetap berhampiran rumah die...so kiterorang pun kadang2 kuar same2..dari situhlah renjers bermula...apepun taki @ mrtakky..i owe u a lot..for the past thing..i''ll appreciate it a lots..susah nk jumpe kawan mcm ngko..hope kiter kawan sampai tua bangka..so cukuplah dulu untuk hari nie..cab aku pun dah tunggu..i need to go..until the next time..i will upload other story..other renjers plak...Gracias..!!






No comments: