Monday, April 2, 2007

its monday again.....*sigh

0754pm
absolutely its monday....

wake up early in the morning...(luckily manage to wake up pg2), so masak2 breafast dulu..scramble egg, with cofee...umphh....sesuai ntuk pagi2 yang mals nk pegi keje nie, so sume dha siap, baju sluar dh siap bersterika,....keje masuk kul 9 arini nie..so kene pegi awal2, sebab byk makhluk dekat masjid jamek tue, sampai je sane, jumpe dengan ex-officemate, ghupenye die pun dh tukar keje, dulu skali kat CCM, skrg dah dekat megan avenue, bahagian audit mengaudit,so borak2 kejap, so haluan byk bende yang dborakkan, guphenye die ckp akt kompeni lame gaji ciput, aku rase teruja je nk keje sane, terus batalkan hasrat...hehheh..so sampai dkt office ngam2 kul 0845am, boleh dikatakan awal, bukak sume yang patut, first thing skali aku masuk office, aku nk tgk tini(officemate), die ckp nak pakai dress hari nie...waweeeeeee....cun..hehhehe...nasbi baik gue ini masih lagi terluke seyh..batalkan hasrat cintan cintun sume nie...so hari nie abis keje kul 0600pm, first thing aku pegi i-centre jumpe haryati dah date dgn die nk ambik blackbery..hell yeah...at last i manage to get one blackbeery...heppi2nyeh....hehehhe...tp still tak leh pakai lagi...nvm, tommorow pagi2 lagi esok aku cari budak helpdesk, suruh diorang aktifkan ntuk aku...owhh ya..yesterday i went to the curve with my buddies, didi n mia, naib 'porshe' didie...pegi pickup mia dkt rumah baru.."sorry mia tak tolong ngko pindah rumah"...so pegi2 je the curve terus amik tiket movie "perfume" angkara didi kemetot nk tgk citer nie..aku bajet tak best..tp...one thumb!, okayla...jalan cerite die fine, kisah seorang pembuat perfume yang praktikal menjadi seorang pembunuh bersiri,angkara hidungnya yang mempunyai tahap menghidu 800km jarak die..tak pcaye??go n see....so before movie stat, we played bowling and for the record..mestilah hero menang..walaupun baliing bola sume2 bengkang...hahahah, n then didi blanje makan dkt pinang little cafe, waweeee...abc cendol and air soya is soooooo tempted, nanti nk pegi lagi yeh mia, blanje lagi ehh mia...hahhah..kaylah, thats all for today, rase nk balik.....tp syg nk tinggal tini here..tini.....abang balik dulu...GRACIAS!!

No comments: