Saturday, November 3, 2007

031107

338pm-sabtu
salam, aro nie aku bangun awal, padahal tido lambat jugak dalam pukul 6pagi layan al-kuliyyah episod halal haram,hahah.bangun awal pun disebabkan fyn dan pok cham dah bangun. dalal kul 12 aku dah bangun, besenya petang baru nk celik, ari nie kau tak buat pape, just lepak2 kat ruang tamu nie tgk fyn edit video raya keci.dh siap dah dah pon.tunggu nk publish je.masuk ari nie dah dekat seminggu dah aku melepak kat rumah si fyn nie, bukan ape, duk rumh pun takde buat pape.so baik melepak ngan rakan2 penganggur nie.hohoo.aku pun tatau ble la aku nk cari keje nie.tp best jugak melepak nie.haha.rase free je pale otak.haa nie aku dah serabut dah pikir pasal keje.otak dah sewel dah nie.tension pun dah nk mula dah nie.dah dah aku malas nk pikir.tue je ari tue.aku nk tolong fyn masak.ntah ape die nak masak ari nie.aku nk tolong tgk je.
ari nie aku nk jadi boyband.dengar lagu kru dan 4u2c je.sesuai la ngan cuaca mendung nie.mendayu-dayu je rasa.ohh malam nie ade classic match, manchesta vs arsenal, aku dah janji ngan budak2 keci nk gi melepak hartamas pastu tue gi main futsal.yeh yeh..dah lame tak pijak pitch nie.sangap2..bye sume.makcik aku dah bising dah tue suh tolongg tgk die masak.hoho

nie la makcik sayo kangkung merangkap labi-labi saya




1 comment:

Fynn Jamal said...

makcik lelabi sayam kamu gek. wuwuwu