Monday, November 5, 2007

salah ke die nak...??


ape aku nk cte nie member aku yang citerkan kat aku, based on her experienced lah, namanya dirahsiakan lah..hehe, ade satu hari die nak pegi berak, pastu die brenti lah dekat satu pump station nie, kat pump station nie tandas die bersebelahan dengan tempat basuh kete, so ramai la pekerja2 tgh basuh kete customer, pastu member aku nie pegi la buat keje die(berak la tue), so habis buat keje die, die kuar la dari tandas..so die terdengar lah satu mamat nie yang keje dkt tempt basuh kete tue cakap....'comel tapi berak'...so member aku nie cakap balik la dengan selamba 'salah ke berak'.....hahaha wut the hell dude..salah ke berak...abis ngko tak pernah berak, tak kire la manusia tue catik ke buruk ke...suke dielah nak berak....dah name ade bontot...hahahaha tue jelah aku nak cite..aku pun sampai sekarang tak paham adakah berak itu di tempat awam salah..takkan nk berak sorok-sorok kot...hahahaha...nasha aziz, umie aida, siti nurhaliza pun bile dah sampai part tak tahan...berak jugak..hahahha


itujelah..tata!

1 comment:

Fynn Jamal said...

ini kisah sye. cilaka abang2 pump stesen tu.