Friday, April 11, 2008

patah tumbuh hilang tak ganti2

bgn tido
benda pertama buat,capai laptop.
penat.all out kasik habis interview hari ni.
fuhh,mintak2 dpt.
jawatan control officer.
besele buruh kontrek je.
based menara mabank.

abes je interview.mood baik sgt.berat rasa nak pulang
kol orang2 penting esp mak.
ckp interview.die kate good.tambah lagi kegembiraan.
die ade request.suh mintak kpli.
agar tidak menghampakan.
aku pegi BSN kat klcc.bli PIN no untk isi online.
haih.awal lagi.lepak klcc jap.byr segala utang2.
lega.sume kambali kosong.
terus ambik tren balik.
sampai umah tido.
dah aku malas bercerita.
happi ending lah kire tuh.
malam nie isi kpli online.aku nkl jadi pendidik.nak baling kapur kat murid.
nak tackle budak sekolah menengah.nak ade affair ngan guru besar anak 2.
nak makan free kat kantin.
nak dpt susu percuma berkotak2.
nak dera buak kat padang.
nak bawa rotan kehukur kehilir.
nak ade misai macam A.galak.
nak pakai name tag.
haha.aku nk jadi pendidik.

4 comments:

Fynn Jamal said...

saya gelak dgn airmata.
entri ini sgt manis.

sy rindu kamu.
arm yg ini.

marhaen vintaj said...

aduh...
ini mau jadi cikgu ka, atau mau menyeksa murid murid...

jadi cikgu itu mulia, jangan jadi cikgu yang pilih kaseh. hoh~

kaymalini said...

jap..guru besar anak 2 ke?

rockafellaswrote said...

miss fynn:
sy rindu kamu jugak
yang tetap disitu

nota.kematian :
jadi cikgu ntuk mendidik anak-anak bangsa spaya jangan jadi setan spt aku

morrae:
haa?tak paham