Tuesday, April 15, 2008

selamat mimpi indah

*thing to do/have

-adobe photoshop cs 2
-custom album 12"x8"
-glasses of ribena
-marlboro 20's
-french fries

sitting on couch, while eating tons of fries, mengadap laptop, just few more layer to be done, esok nak submit dah.alhamdulillah dah nak siap.lega sangat-sangat,tak sabar tunggu siap.

fuhhh...sambil mengedit, kepala otak melayang ntah kemana-mana, lately banyak hati aku sakitkan dengan sengaja atau tidak sengaja.aku hanya ada sekeping hati.kalau banyak, mahu aku agih2kan saja.tak perlu pikir panjang.kadang2 nak jaga hati semua orang susah.tak senang.
ntahlah.

* sigh

*sigh

ntahlah.harap2 semua akan ok.aku tak mampu kot nak puaskan hati semua orang.baik aku duk diam2.dah lama aku sorak gembira.lupa mane darat.

*yawn

aku mengantuk.tido dulu semua.moga kalian mimpi indah.

untuk seysey.semoga semuanya indah untuk kamu.itu shj aku harap.


selamat malam.

2 comments:

Fynn Jamal said...

wow. dedication.

mana nama saya?

Eamy said...

hati itu sgt fragile

pls handle with care


*sengeh