Sunday, May 11, 2008

phew, first weekend after first week working.
and as today.half day!
ari nie setelkan logo company
do some proto to show.
abis je keje terus balik rumah and layan oc jap.
pastu mata trus kuyu ngantuk.
layan tido sampai kul 9
sumpah tido petang amat memenatkan.
bangun je terus mandi2, laundry baju.
n sambung oc balik.
dah sampai tahap lapar.aca kol ajak lepak
terus kuar melepak sampai 3 pagi.
bawak bersembang,sampai tak ingat dunia.
yelah.dah lame tak jumpa budak2 nie.ade separuh dah ke penang.
so tinggal beberapa kerat keci.
mmg rindu derang sgt2.its been a month tak spent mase melepak ngan derang.
good to be still.
masih lagi ade kawan2.at least segala bebanan stress sume bile jumpe derang hilang

so for the next.hopefully derang ade mase aku perlukan derang.
ingat lagi mase putus cinta dulu.
derang la penawar.pengubat sedih.
kadang2 bile aku terlalu happy sgt buat bende lain.
aku terlupe derang.lupe ape dah buat.

buat keci2.im still the old arm.
kadang2 kawan2 jugak kan.
jeles jugak tgk yang mane ade gf/bf.
so teringin jugak.
heh.as for now.im all over it.
mungkin byk lagi kot aku kene mperbaiki diri aku nih.
ingat bile dah stay single setahun.
dah matang ntuk start balik
tp aku silap.
blum tentu aku boleh buat orang lain hapi.
so rite now its better aku lay off.
bagi masa ntuk diri sndiri.

yang nak aku buat skrg
i need to work hard and harder.
btul gak ckp intan(ex classmate)
"jgn salahkan orang lain, mungkin aku ngko sendiri tak bsedia nk commit"
so cik intan, i take ur word as a guidance for me to get better relationship next.
yang salah orang lain.biar mereka pikir sendiri.masing-masing dah matang.

berbalik pada oc.
aku dah nk abes season 2.
yeap.i do enjoy this drama series.
the most i like is seth cohen, and summer, kristen.
but i like the most is seth.
i love how their built on relationship.

argh.ngantuk.esok ahad.byk keje kene buat
ptg janji sama baki2 keci ntuk melepak di d curve
lame tak melepak tgk wayang sama derang.
nnti pasal oc aku cte lgi
katil..mane katil..mane bantal..mane coco...ish...tido2...
selamat malam.
semoga semua mimpi indah.

No comments: