Sunday, December 9, 2007

Assalamualaikum W.B.T

Dah dekat seminggu rasanya tak bagi makan dekat blog nie, maklumlah jauh dari makcik fynn, sume2 aura puitis hilang, hanya mampu kukarang dalam buku sahaja, aku baru je abis bace blog2 derang (fynn, fatin) , tidak perlulah kuupdate demenya URL, carik sndiri, so byklah jugak aku tahu isi hati kome yea, alhamdulillah.....segalanya baik-baik saja, kami bermuzakarah, bermesyuarat bersama2, walaupun diiringi air mata kedua-dua belah pihak, yang penting kami masih baik, yeeahuuuuuuu!!

so korang2...apepun jadi kita tetap kawan, kawan sampai mati

kepada fynn,
terima kasih untuk selama ini, walau perkenalan kita pendek (hampir 6 bulan), tp dah rase macam 6 tahun, segala susah senang, suka duka aku, byk kami kongsi bersama, sy rase air mata kamu dah bergelen2 kluar sepanjang kita kenal, jiwa hati kamu halus walau kadang keras,
aku ingat lagi masa kita mula-mula kenal..berbaju kuning ketat, dada tersembur mahu kluar :P,
corak cakap kamu macam sabahan...mula2 masing-masing cam poyo je, tp sampai bab meleset2 kek, haaa kamu no 1! stat dari situhlah kami kenal...dan hari makin hari kami makin akrab, ingat lagi satu saat pegi pick-up kamu di UM naik moto transpomer kamu..huh, naik bukit sampai semput moto, lepas tue buat gaya ala2 sesat.....apepun terima kasih untuk perkenalan ini, saat kamu tiba, dikala saaat aku memerlukan teman..terima kasih.

kepada fatin,
masih lagi sy ingat, perkenalan kami di kolej, haha...friendster lah tempatnya, antar msg buat tanye pasal masscomer, padahal nk ngorat aku...hahahah (gurau tp serius), kamu mmg seorang yang amat memahami jiwa kompleks sy, kamu teman bualan telepon, teman disaat jiwa sy hampir hancur luluh, :), maafkan sy jika kebelakangan banyak benda yang mengusutkan kamu/kita, sy tau janji byk janji yang ditabur manis tp ditelan pahit, kamu byk mengajar sy untuk bangkit dari jatuh dulu, perkenalan kita mmg lama kot, since my degree dan alhamdulillah sampai sekarang masih tegar...untuk segalanya fatin, terima kasih banyak-banyak, insyallah kamu akan jumpa pacar kamu, dan aku...sentiasa disamping mu..Klang-Sentul..heheheh :P

2 comments:

FATENEDAN said...

hahhahak..weh!!!pe cer??bile masa i ngorat u ha??u yang stat dlu..cibai!hahahak..niway kamu juga arm..tanks so much..;)..smoga kamu juga cepat temu chenta hati yang bisa buat kamu bangkit..;)..sy juga slalu dengan mu..yeah!!

fynn jamal said...

tulisan buat arm:

terima kasih kerana menjadi seorang abang di waktu2 saye paling memerlukan.
menjadi adik di saat2 saye terasa mahu memberi bebelan.
menjadi ayah di tika2 saye tak tentu arah haluan.
menjadi seorang teman yang sentiasa kuat, sentiasa bertahan.

apa juga yang terjadi, terima kasih kerana tidak menjauh. terima kasih kerana tetap teguh.

apa yang dikira pada berapa tempoh berkenal, bila ternyata slogan kamu "fynn, kamu soulmate saya", telah saya sahut dalam hati dengan airmata yang saya tahan. di mont kiara. dulu. satu tika dulu.

tetap, izham effendi, kamu teman saye yang paling saya akan genggam tangannya sampai mati.

persahabatan kita lebih hebat dari apa yang org sebut sbg cinta. kita kawan sampai tua.

sampai gigi tak ada.

kan?