Tuesday, December 4, 2007

pakcik gilakan dara

hari nie macam biasa, aku bgn tengahari...
smalam tido lambat tgk bola punya pasal, berbaloi lah menang 2-0..
aku happi...wahahahah...pagi2 lagi dapat msg dari fynn, tanyekan interview aku esok...
aku tak reply sbsb terlalu mengantok..
pastu dpt lagi msg darinya kata aku masuk cenel V..
oh ya mase tue aku pegi amik gambar ntuk event kat laundry...
duk atas kerusi, berbaju merah...automatik aku termasok skali...
bgn je aku mandi2 dan blah dari rumah menghala ke tempat ade internet akses..
lepak dkt *buck pwtc..duduk sini mengelamun..buat research sikit utk interview esok...
aku dok kat..tgk orang ramai...byk pakcik2 yang sebaya aku dok usha dara2 yang berkeliaran..
tak malukah mereka?..umur dah separuh abad, tp masih lagi leka dengan duniawi..
tak malukah mereka?..jika anak2 cucu mereka nampak...ayah @ atuk mereka sibuk mencari dara muda...entahlah..aku tidak paham jiwa lelaki..mungkin aku sama juga nanti umur dah sedekad...
mintak jauh sume ini....AMIN

3 comments:

fynn jamal said...

kamu merapik

rockafellaswrote said...

blog sy patut dinamakan"rockafellasmerapik.blogspot.com"

memang sy suka merepek yang ntah ape2.

Perempuan Petak said...

fenomena dara gilakan pakcik(Datuk) pun banyak