Thursday, December 27, 2007

ketika di KL-lan

aku dah balik kl balik sesudah bercuti raya haji, tiada yang istimewa dikampung hanya berjumpa sahabat handai,begitulah kebiasannya bila balik kampung, habiskan masa bersama kawan-kawan seangkatan.

aku agak tensi sedikit disebabkan loan aku tak lulus-lulus lagi, cipet betul..dah masuk 2 bulan dah, mau aku maki2 salesman perodua ni, ble call je ckp itu la ini lah.habes segala kerja aku terbantut, nie dah nak masuk 2008 dah.ku dah pikir dh, kalo tak dapat jawapan jugak awal januari, aku apply dengan orang lain.ape susah, member berlambak keje jual kete

hari nie aku suh fynn datang, ajak mereka melepak.mereka datang dan ambik aku terus pergi makan dekat setapak.perbualan kami normal sekitar borak2 kejadian yang berlaku semasa aku takde di kl, asalnya mereka ingin turut serta beraya di kelantan, tp atas sebab2 yang aku rasa agak cibai jugak, mereka tak jadi turun, ah hari lain boleh turun ape susah.hari nie aku melepak dirumah fynn, saja ingin mengisi kekosongan masa aku, so aku tdo rumah die.sampai2 je terus main dance star, ala permainan yang guna lantai dance tue, terhenjut2 aku dibuatnya.mereka dah terer, yelah hari2 main.takpe2 bagi aku satu hari aku mau praktis.dorang pun dh tido.aku pun mahu lena.tunggu gmbar uplod di fp aku.selesai je uplod.aku mahu lena seperti mereka.selamat malam

2 comments:

MOLY said...

kalau g umah fynn bgtau .. leh ketemuk ..

daku slalu di sana .. tapi di blok F

Fynn Jamal said...

baik lili luluk