Friday, December 28, 2007

hapi burfday to me......

28/18/07

hari nie genap umur aku 24 tahun, thanks for those who wish me, fynn, cham, syah, taki, jaja,, sue richard, fatin, budak2 frenster & myspace, thanks alot. ada jugak yang kenakan aku dengan coffee mate, alang2 tepung takde, bende alah tue dijadikan bahan kenakan aku, habis satu badan melekit, jage kamo fynn, aku ku kenakan balik, ade jugak yang saje2 buat lupa, bagos-bagos, balas dendam yeh, yeah, aku mmg seorang yang susah nk ingat tarikh-tarikh keramat korang nie, so maafkan aku kalau terlupa. ari nie jugak aku sambut burfday degan tema' Mr single celebrate his burfday ALONE' hehehe, tapi takpe, aku happi ada kawan2 yang concern ama aku...wahh aku hepi...aku sayang korang.....!

wish aku sempena umur aku 24 dan azam tahun baru?

takde yang istimewa, hopefully hidup aku bertambah bermakna sama rakan-rakan, hopefully aku jumpa seseorang yang bole buat aku senyum riang kembali dan moga-moga karier aku berjaya tahun ni, impian aku tahun lepas belum kesampaian, harap-harap tahun nie akan terlaksana.

akhir skali, makasih pada semua.....

5 comments:

MOLY said...

happy birthday pok arm !!
:)

emme~ said...

hepi burfday!

*wink*

FATENEDAN said...

uish..rasa mcm tau jek sape yang buat2 lupa tu..hahahaha..hepi bufday arm,again..=)

FATENEDAN said...

niway,tarikh tu cam salah..28/18/2007??uish..kita ni de 12 bulan jek setun..hahahakk..tgn bekecipai salah taip..=p

rockafellaswrote said...

thanks ntuk semua!!~chill