Monday, May 12, 2008

tuning myself

untuk sekalian kali.
aku menulis.
ikut kata hati.
benda tak jadi spt yang dirancang.yang dijanjikan.

mngkin aku terlalu mencari.terlalu menyimpan rasa.
terlalu teringin...untuk sesuatu yang aku sendiri rosakkan.

kadang-kadang hidup ini indah.
terasa seperti jalan cerita romantik komedi.
ending yang bahagia walaupun si lelaki buat jahat mane sekalipun.
si pasangannya akan maaafnya seperti sedia kala.
end up.hidup mereka bahagia.dan para hadirin bertepuk tangan tanda setuju.

tp percintaan yang nyata.
jarang sekali akan ending begitu.
contoh?aku
walau skalipun keluar air mata darah.menyesal 44 malam.
tetap tiada apa.kosong.
disini.aku salahkan diri aku sendiri.
kerana ternyata 2 kali aku gagal.
dan 2 kali aku end up.sorang.kawan2 tiada.

tak pernah aku nampak yang berkarat.hitam legam.duduk didepan.
yang pastinya aku melangkah ke arah sesuatu yang berkilat disalut emas yang belum tentu
lagi milik aku.

aku sedar kali ini.
hidup mesti diteruskan
dan untuk sekalian kalinya.mungkin yang terakhir.
aku suluhkan muka aku dahulu.sedar aku siapa.dan sediakah aku untuk bahagiakan kamu.

rase mahu ke bulan.
mengadap matahari
mahu jerit mengaku salah sendiri.tp sudah terlambat.
bilakah sinar mu yang kekal untuk aku?

*arm is away, mahu melupa dunia seketika,mahu mengadap diri sindiri.

2 comments:

Scattered Kim said...

dan juga mengadap tuhan. =)
[hugs]

mikicutdacraps said...

jangan pernah menyanjung cinta,bila x mengerti maknanya cinta...




a.a.d.c