Wednesday, May 14, 2008

harus bangun.

harus lari,
mesti pergi,
kemana lagi,
tanya bertubi,

diam!,diam!diam!
suara siapa ini terpendam?,
jangan takutkan, usah seram,
kayuhkan kaku ke gelap malam,

rasa takut,
semua serabut,
mata mengusut,
kelam kelibut,

dunia itu akan menjerut kamu,
maka kabutlah dan cipta Kaabah baru,
wajakan pasak kamu, usah jadi dungu!
mesti terbang,
terus hilang,
lupakan sayang,
kau harus buang.

saya fynn,
kamu arm.
kawan sampai mati.garis dabel line.

*puisi fynn.aku lupa.bende nie selama aku simpan dalam laci.hari ni aku kluarkan balk.letas atas meja tidur.

terima kasih sebab masih ada.terima kasih sebab tolong hantar pegi hospital sampai kene cucuk.

ari ni bangun tido abes sume muscle sakit.nak bangun tido tak bleh.nk gerak takble.satu hari terbaring mcm orang kene strok atas katil.sampai petang tak bleh tahan.mintak tolong orang.pegi gh doktor tanye ape kene ni.mengendap anak dara sape sampai sakit2 tubuh nie, ape ngko buat smalam nie.tahan jelah ape doktor ckp.yang aku tahu.aku tido dalam posisi yang tak berape betul.last dapat m.c 2 hari.
maka dua hari aku dirumah rehat.tenangkan minda.

No comments: